woensdag 26 november 2014

Kerstkaart 10 en 11 van 2014

Mijn eerste keer werken met structuurpasta. Ik had geen spatel dus ik heb een klein acryl blokje (normaal voor de clear stamps) gebruikt om de pasta aan te brengen. ging eigenlijk best goed.
 Kerstkaart nummer 10
 Detail - met daarop zichtbaar de structuurpasta en de glitters.
Ik had een stuk groen cardstock voorzien van de structuurpasta met behulp van de dutch doobadoo mask a5 art sun, terwijl dat nog vochtig was er glitters over gestrooid. Eerst had ik kaartje 10 gemaakt waarbij ik een klein restje patroon papier gebruikt heb voor de kleur keuze van de twee groen cardstock. met nog een paar uit geponste sneeuwvlokjes en een stempel is het af gemaakt.
Er was nog een mooi groot stuk over van de groene cardstok met de "structuur sneeuwvlok" om kaartje 11 mee te maken. Deze keer met hetzelfde masker een "negatief" ernaast gemaakt met erlangs  glittertape en met gekleurde viltstiften een streepjeslijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten