woensdag 21 oktober 2015

Bijen tags "Bij de tijd"

Zo, weer eens even een avondje iets gedaan wat ik al langer wou doen. Had al een tijdje een stempel set met allerlei tijd spreukjes. En ik wou voor mijn schoonzus die een klokken en horloge winkel heeft iets grappigs maken.
Ik heb 1 geel a4-tje van zwaar papier(cardstock) in 12 tags verdeeld ze zijn dus 10,5 bij 4,9 cm. Deze heb ik met verschillende stencils en 2 kleuren distess inkt bewerkt. Rusty hinge en scattered straw. Daarna met stays'on Jet black de spreukjes en de bijtjes gestempeld. Ook 4 op wit papier. Welke later zijn uitgeknipt en opgeplakt over 4 kaartjes waar ook al op was gestempeld, zodat ik niet ook de antennes hoefde ui te knippen. Alle bijtjes zijn met twinkeling H2O ingekleurd. Daarna nog rondjes erop geplakt, gaatjes geponst en lintjes eraan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten