vrijdag 9 januari 2015

Shaker cards #1 en #2

Ik wou toch ook eens een poging wagen in een uitgebreider kaartje, dat zijn shaker kaartjes geworden. Het papier dat ik gebruikt heb is: "Marianne Design, eline's Scandinavian Winter".

Bij deze heb ik met rode inkt eerst een aantal kerstballen gestempeld. Daarna met zwart, en embossing poeder het hert. "Rudolf" is met verschillende H2O sparkling waterverf ingekleurd. Daarna nog glitters op zijn rode neus.

Bij deze heb ik met  watermark inkt en witte embossing een aantal sneeuwvlokken gestempeld. Om deze uit te laten komen heb ik daarna met distress inkt de achtergrond vergelijkbaar blauwgrijs gemaakt met de rand. (ik dacht dat het "stormy sky" was). Bij deze kaart heb ik ook geprobeerd met dezelfde watermark en embossingpoeger om op de randen van het plastic ijspegels en frosting te creĆ«ren.

om Dimensie te krijgen en shudruimte het ik bij beide kaarten 2 laagjes foam op elkaar geplakt. Dit zit niet zichtbaar onder de postrand. Daarna heb ik aan de binnenkant, voordat het plastik en de postrand erop ging, met structuur pasta nog extra de kiertjes weggewerkt en nog meer een sneeuwrand gepoogd te creeren. De shakerelementjes erin: beetje glitter, kleine sterretjes, sequins, kraaltjes uitgeponste sneeuwvlokken,... En toen het plastik en de postrand erop. En Klaar!
Vooral de mini sterretjes doen het goed in de shakerkaarten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten