zondag 15 november 2015

Kerstkaart serie 2015 - 01

Zo, ik ben van start gegaan met de kerstkaarten voor dit jaar.
Hier is de 1e van dit jaar
Ik heb gebruikgemaakt van een doodey stencil met de tekst vrolijk kerstfeest, hierop stonden ook 3 kerstboompjes, die heb ik gebruikt op de achtergrond. De achtergrond is gemaakt met de distress kleuren mermaid lagoon, chipped sapphire en aged mahogany. ik heb er wat druppels water op laten vallen om om het een meer gevlekte lucht van te maken. De donkere blauwe kleur heb ik gebruikt voor de kerstboompjes. De vrolijk kerstfeest is met de lichte en donkere blauw gemaakt. daarna is deze met een ovale stans uitgestansd en daarna heb ik het randje met donkerblauw aangezet. Nog witte geposte takjes (Martha stewerd pons). en op de achtergrond een stuk restpapier dat qua kleur er het beste bij stoond. Als laatste nog met mat multi media sterretje in de lucht geplaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten