maandag 23 november 2015

Kerstkaart serie 2015 - 8 en 9

Deze keer een 2 tal kaarten met vosjes.
Dit is gemaakt met een quickqutz figuurtje dat ik recentelijk in de uitverkoop had gekocht. De vosjes zijn uit 2 verschillende glanspapiertjes, wit(deel lijf en puntje staart) en zwart(neus & ogen) papier gestansd. Het wit is daarna met distressinkt vintage photo even aangezet. De achtergrond waar ze op zitten zijn uitgesneden cirkels. Ik heb meer cirkels uitgesneden en 2 cirkels gebruikt als masker om een deel van de cirkel af te schermen terwijl ik de rest heb bewerkt om een nachthemel te maken. Ook deze keer weer de combinatie van distress kleuren mermaid lagoon, chipped sapphire en aged mahogany. Ik heb de vosjes een mutsje gegeven door een 3 hoekje te knippen en daar waar de punt zat een dotje lijm te doen, daarin wat glitter en wit embossing poeder. Daarop de heatgun, de lijm gaat dan opborrelen, maar dat is wat ik in dit geval precies wou. nog wat sneeuwvlokjes rondom de vosjes en patroonpapier achter de grote cirkels en wat uitgeknipte teksten.
Hieronder nog even beide kaartjes apart:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten